Cara Puaskan Suami Ketika Bersetubuh – Ilmu Semua Isteri Wajib Belajar

Perkara yang paling semua isteri takut ialah suami curang dan main kayu tiga. Malah, mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk mengelak perkara ini dari terjadi. Mereka seringkali lupa salah satu faktor terpenting untuk ikat hati suami – layan suami sepenuhnya di ranjang!

Cara puaskan suami ketika bersetubuh

Salah satu cara nak ikat hati suami supaya tak cara lain - layan suami sebaik mungkin di ranjang. Click To Tweet

Mengikat Hati Suami

Banyak cara nak ikat hati suami supaya beliau tak cari lain. Salah satu cara utama sudah pasti melayan suami sebaik yang mungkin.

Ramai isteri yang ingat layan makan minum dan pakaian suami dah cukup sebagai menunaikan tanggung jawab.

Oleh itu layanan batin diabaikan. Kalau suami ajak bersama di ranjang, layan suami lebih kurang sahaja. Maklumlah dah la penat bekerja, letih layan anak-anak pula tadi.

Akibatnya layan suami sekadar cukup syarat. Asalkan suami pancut dah cukup.

Ini adalah masalah yang ingin saya bincangkan pada tip cara puaskan suami ketika bersetubuh ni.

Layanan Di Ranjang Sering Diabaikan

Seperti yang saya katakan sebelum ni, ramai isteri yang layan suami di ranjang sekadar melepaskan batuk di tangga.

Mereka menganggap kalau suami dah pancut tu dah cukup. Dah boleh suami puas.

Ini adalah tanggapan yang boleh merosakkan hubungan suami isteri pada masa panjang.

Anda ingat suami anda boleh puas hanya dengan pancut?

Seperti juga kaum wanita, kaum lelaki juga perlu dilayan emosi mereka. Walaupun emosi lelaki berbeza dengan wanita, mereka masih mahu dipuaskan dari segi fizikal, dan juga emosi.

Begitu juga dari segi fizikal. Buat suami pancut sahaja tak cukup. Pengalaman bersetubuh lebih penting dari pancutan suami.

Bagaimana anda melayan suami sepanjang aktiviti seks berlangsung – ini adalah yang paling penting sebagai cara puaskan suami ketika bersetubuh.

Cara Puaskan Suami Ketika Bersetubuh

Sebelum ni saya dah beri banyak tip kepada para isteri. Tip seperti cara pikat hati suami, cara goda suami, cara puaskan suami dan pelbagai lagi. Tapi tip kali ni khusus bagaimana untuk isteri puaskan suami semasa bersetubuh.

Ini adalah panduan lengkap bagaimana untuk layan suami di ranjang, dari mula sampai habis.

Sediakan diri dan lokasi sebelum bersetubuh

Perapian diri dan lokasi sangat penting sebelum bersetubuh. Ramai isteri menganggap suami mereka tak kisah sangat tentang penampilan mereka. Tetapi, hakikat adalah sebaliknya. Mungkin suami tak pernah cakap, tetapi sebenarnya ramai lelaki yang ambil berat tentang penampilan isteri mereka.

Merapikan diri bukan bermaksud anda perlu berhabis duit beli baju tidur yang seksi. Tetapi merapikan diri kat sini lebih kepada mengambil berat tentang penampilan anda.

Anda sendiri tahu suami pasti tak bernafsu sekiranya anda tampil serabut dan tidak kemas di mata suami. Tak perlu bersolek atau kenakan mekap yang tebal. Cukup sekadar rapikan diri – mandi dahulu, gosok gigi dan kenakan pewangi.

Anda bukan sahaja kelihatan “fresh”, tetapi juga berbau “fresh”. Cukup untuk buat suami lebih inginkan anda di ranjang.

Begitu juga bila bercakap tentang lokasi. Kemaskan sedikit katil atau mana-mana lokasi yang ingin digunakan untuk berasmara. Luangkan sedikit masa untuk menyediakan lokasi sebelum bersetubuh. Tak rugi masa yang dikorbankan tu.

Teknik ciuman untuk buat suami bernafsu

Mulakan sesi bersetubuh anda dengan ciuman. Ciuman adalah aktiviti yang boleh menaikkan ghairah suami. Malangnya ramai isteri yang tak tahu cara bercium yang betul untuk buat suami bernafsu.

Ciuman jika dilakukan dengan teknik yang betul dengan mudah boleh meningkatkan ghairah suami dan buat beliau tewas dalam pelukan anda.

Selalunya suami yang mengawal ciuman, atau beliau yang akan memulakannya dulu. Ini tak jadi masalah. Anda perlu juga jaga ego suami. Terutama sekali jika sebelum ini anda tak pernah memulakan ciuman.

Apa yang penting ialah anda tahu bagaimana untuk menerima ciuman suami. Dan, anda tahu bagaimana untuk melayan dan memanipulasi ciuman supaya suami lebih ghairah ketika bercium.

Teknik ciuman yang jarang diamalkan ialah menjilat, menggigit dan menghisap.

Cara puaskan suami ketika bersetubuh dengan ciuman

Bercium bukan sekadar mendekatkan bibir, atau melakukan ciuman perancis, iaitu menghisap lidah. Teknik-teknik seperti menjilat wajah suami dan bibir beliau tak ramai isteri yang tahu. Begitu juga teknik ciuman menggigit dan ciuman menghisap.

Sebenarnya banyak lagi teknik ciuman yang jarang diketahui umum. Jauh sekali nak amalkan ketika bersetubuh.

Teknik-teknik ciuman seperti ciuman kupu-kupu, ciuman bersilang, ciuman Hollywood dan pelbagai lagi teknik bercium yang boleh anda belajar sebagai salah satu cara puaskan suami ketika bersetubuh.

Saya telah menulis sebuah panduan yang “detail” tentang teknik ciuman. Jika anda nak belajar lebih lanjut tentang teknik ciuman ni untuk puaskan suami, anda boleh dapatkan panduan Seni Ciuman – manual bercium lengkap untuk suami isteri.

Klik di sini untuk maklumat lanjut berkaitan E-Buku Panduan Seni Ciuman.

Panjangkan foreplay untuk buat suami lebih ghairah

Sesi pemanasan atau foreplay juga adalah salah satu cara untuk puaskan suami dalam aktiviti seks. Skop foreplay sebenarnya sangat luas. Ciuman juga boleh dikategorikan sebagai permainan foreplay, begitu juga seks oral.

Tetapi foreplay yang saya nak bincangkan di sini ialah bagaimana anda menggoda suami dengan sentuhan anda.

Tak ramai isteri yang sedar mereka kurang memainkan peranan ketika sesi foreplay. Adakah antara menyentuh, meraba dan memeluk suami dengan penuh ghairah ketika foreplay? Atau anda serahkan sepenuhnya kepada suami untuk menggomol anda?

Suami juga sensitif terhadap sentuhan isteri mereka – terutama jika mereka dalam keadaan ghairah dan bernafsu.

Tak rugi jika anda memeluk dan meraba suami ketika foreplay sebelum berjimak. Jangan malu-malu untuk menyentuh dan meraba seluruh badan suami. Beliau takkan marah, malah saya jamin beliau suka dan menghargai usaha anda.

Kalau anda nak tahu, Kamasutra sendiri mengajar empat jenis teknik sentuhan utama. Dari empat teknik sentuhan itu, dibahagikan pula kepada lapan jenis teknik pelukan yang boleh buat pasangan cair dalam pelukan anda.

Semua teknik ni diajar dengan lengkap dalam E-Buku Panduan Kamasutra Bergambar.

Ini menunjukkan betapa pentingnya sentuhan ketika bersetubuh – terutama semasa foreplay.

Jadi, jangan teragak-agak untuk meraba badan suami semasa foreplay. Buat suami lebih ghairah dan bernafsu.

Buat suami benar-benar keras dengan seks oral

Sebelum mendayung, anda perlu buat zakar suami benar-benar keras. Baru nikmat bersetubuh nanti.

Betul, kaum lelaki ni tengok perempuan seksi pun boleh keras. Malah ketika foreplay pun mereka boleh keras dan bersedia untuk menujah. Tetapi, ramai yang tak tahu sebenarnya keras tersebut bukan kekerasan zakar yang sebenar.

Terdapat beberapa tahap kekerasan zakar – bukan lembik dan keras sahaja.

Salah satu cara untuk anda buat zakar suami benar-benar keras sebelum menujah ialah dengan teknik seks oral – atau lebih popular dengan istilah “blow job”.

Bagi yang masih samar-samar dengan seks oral, teknik ini ialah di mana anda menjilat, menghisap dan mengulum zakar suami. Boleh dikatakan semua lelaki suka jika isteri mereka melakukan teknik ini pada zakar mereka.

Malangnya masih ramai isteri yang teragak-agak atau takut-takut untuk melakukan seks oral pada suami. Alasan yang sering diberikan ialah kotor dan jijik.

Rugi sekali kerana seks oral adalah salah satu cara puaskan suami ketika bersetubuh yang berkesan.

Anda boleh menjilat, menghisap dan mengulum zakar suami sebagai teknik seks oral.

Saya telah menulis panduan lengkap bagaimana untuk melakukan seks oral pada tip Puaskan Suami Dengan Seks Oral di laman web Seni Ciuman. Wajib baca jika anda nak belajar teknik seks oral yang terbaik.

Posisi bersetubuh yang sesuai untuk beri lebih nikmat kepada suami

Memilih posisi bersetubuh yang sesuai juga adalah salah satu cara puaskan suami ketika bersetubuh yang jarang diberi perhatian oleh isteri.

Seringkali para isteri beri tugas pilih posisi seks ketika bersetubuh kepada suami. Malah boleh dikatakan ramai isteri yang tak ambil bab langsung tentang posisi jimak. Ini kerana ramai isteri yang tak tahu terdapat posisi-posisi khas yang boleh beri lebih nikmat kepada suami ketika bersetubuh.

Fakta yang perlu anda ambil tahu – posisi jimak yang berbeza akan beri nikmat yang berbeza. Saya pasti anda sendiri sedar tentang perkara ni. Tetapi, anda mungkin tak tahu bahawa terdapat posisi bersetubuh yang boleh buat suami lebih bernafsu ketika menujah anda.

Sebagai contoh, terdapat posisi yang boleh buat faraj anda lebih ketat berbanding posisi-posisi lain. Ada juga posisi yang boleh buat otot-otot faraj merangsang bahagian zakar yang jarang dirangsang dengan posisi seks yang biasa.

Anda perlu bijak bagaimana untuk memilih posisi-posisi ini. Pilih posisi yang boleh buat suami lebih nikmat dan bernafsu.

Saya telah menulis dengan panjang lebar sebelum ini apakah posisi seks terbaik untuk isteri puaskan suami. Anda boleh baca lebih lanjut tentang tip ni di artikel tersebut.

Teknik kemut faraj untuk buat suami tahan lama

Salah satu teknik penting yang jarang dibincangkan ialah teknik kemutan faraj. Cara puaskan suami ketika bersetubuh ini sama penting dengan teknik-teknik yang lain.

Cara puaskan suami ketika bersetubuh suami tahan lama

Ramai isteri berhabis duit setiap bulan untuk jamu, atau supplement untuk ketatkan faraj. Tetapi sebenarnya terdapat cara semujadi untuk ketatkan faraj. Faraj terdiri daripada himpunan otot-otot. Jadi dengan mudah anda boleh ketatkan dan kuatkan faraj dengan melatih otot-otot ini.

Tak perlu jamu, ubat atau sebarang supplement jika anda tahu cara untuk melatih otot-otot faraj.

Latihan otot-otot faraj ini sangat penting ketika bersetubuh. Otot yang kuat akan dapat mencengkam zakar suami dengan lebih kuat – seterusnya beri lebih nikmat kepada suami.

Baca cara mudah nak ketatkan otot-otot faraj.

Setelah anda melatih otot-otot faraj, anda perlu tahu bagaimana untuk menggunakan otot-otot faraj ini ketika bersetubuh. Dalam erti kata lain, anda perlu belajar teknik mengemut faraj yang betul.

Teknik kemutan faraj  yang betul bukan sahaja boleh buat suami lebih sedap, tetapi juga dapat bantu suami untuk tahan lama ketika mendayung. Ini adalah ilmu yang jarang diajar. Isteri juga boleh bantu suami tahan lebih lama di ranjang dengan kemutan yang betul.

Terdapat beberapa teknik mengemut faraj yang boleh anda praktikkan ketika bersama suami. Saya juga telah menulis panjang lebar tentang teknik kemutan faraj untuk beri lebih nikmat kepada suami. Anda boleh baca lebih lanjut di artikel teknik kemutan faraj.

Amalkan Cara Puaskan Suami Ketika Bersetubuh

Anda boleh belajar banyak teknik bersetubuh untuk puaskan suami, tetapi jika anda tak amalkan – tak ada gunanya.

Ilmu perlu diamalkan. Jadi sia-sia anda belajar jika anda tak amalkan. Saya faham sesetengah isteri mungkin berasa kekok atau malu-malu untuk mengamalkan teknik-teknik ini ketika bersama suami. Tambahan lagi jika sebelum ini mereka hanya menyerahkan tugas di ranjang sepenuhnya kepada suami.

Tak ada salahnya jika buat sedikit pembaharuan. Bukan sahaja untuk suami, tetapi juga untuk diri anda sendiri. Suami juga akan menghargai usaha anda untuk buat hubungan bersama lebih nikmat dan mengasyikkan.

Jadi, amalkan ilmu-ilmu yang telah anda belajar ini.

Facebook
Google+
Twitter
WhatsApp
Email
Print

Tip Berkaitan

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Dapatkan Tip Terbaru Terus ke Email Anda!

Masukkan Email anda di bawah dan dapatkan setiap tip terbaru terus ke inbox anda.