Latihan Kemutan Faraj – Semua Isteri Kena Buat Untuk Ikat Suami

Latihan kemutan faraj ini perlu dipraktikkan oleh semua isteri untuk meningkatkan kenikmatan dalam hubungan suami isteri.

Kita sudah sedia maklum faraj yang ketat akan memberikan kepuasan yang lebih kepada zakar. Sebaliknya faraj yang longgar tidak akan dapat merangsang zakar sepenuhnya dan akan membuatkan zakar kurang nikmat ketika mendayung.

Faraj yang longgar juga akan mengurangkan geseran pada dinding faraj sekaligus menyebabkan isteri kurang nikmat dan sukar untuk klimaks, atau pancut.

Latihan kemutan faraj
Puaskan suami dengan faraj yang ketat

Malang sekali, bukan semua wanita dilahirkan dengan lubang faraj yang kecil dan ketat. Bentuk fizikal setiap individu adalah berbeza, begitu juga dengan saiz lubang faraj.

Saiz Lubang Faraj Tak Memainkan Peranan

Tetapi para isteri tidak perlu risau jika saiz lubang faraj mereka besar. Anda boleh belajar teknik kemutan faraj yang betul untuk memberikan kepuasan maksima kepada zakar suami anda.

Dalam sesetengah masyarakat, sebelum berkahwin para gadis akan diajar bagaimana untuk mengemut faraj dengan betul. Ini supaya mereka dapat memuaskan suami mereka sepenuhnya selepas berkahwin.

Di dalam artikel ini saya akan ajarkan bagaimana untuk menyediakan faraj anda untuk kemutan yang kuat, dan teknik kemutan faraj yang betul yang akan membuatkan suami anda mengeliat kesedapan.

Sebelum mempelajari sebarang teknik kemutan faraj, persediaan faraj adalah penting. Persediaan yang saya maksudkan di sini ialah menguatkan otot-otot faraj.

Otot faraj  yang kuat bukan sahaja dapat memudahkan anda melatih teknik kemutan faraj, tetapi juga dapat meningkatkan daya kemutan faraj anda.

2 Latihan Kemutan Faraj Yang Mudah

2 latihan kemutan faraj yang mudah ini boleh membantu isteri puaskan suami di ranjang Click To Tweet

Terdapat 2 jenis latihan kemutan faraj yang boleh anda amalkan untuk menguatkan otot-otot faraj anda.

  1. Latihan kemutan faraj 1
    Ketika anda membuang air kecil, tahan kencing anda selama beberapa saat. Kemudian lepaskan dan kencing seperti biasa. Beri perhatian kepada otot-otot yang anda gunakan ketika menahan kencing. Lakukan latihan ini setiap kali anda ingin kencing.
  2. Latihan kemutan faraj 2
    Seperti juga latihan kemutan faraj 1, latihan ini dilakukan ketika anda ingin membuang air besar. Beri perhatian kepada kepada otot-otot yang anda gunakan ketika ingin menahan najis tersebut.

Latihan-latihan kemutan di atas tidak hanya boleh dilakukan ketika anda ingin membuang air kecil atau air besar sahaja.

Anda juga boleh melakukan latihan-latihan ini di mana sahaja. Yang penting anda tahu otot-otot yang terlibat ketika melakukan latihan ini.

Seperti yang kita sedia maklum, otot-otot pada tubuh manusia akan menjadi semakin kuat dan besar apabila selalu dilatih. Ini termasuk otot-otot luaran, dan dalaman.

Oleh itu latihan-latihan kemutan faraj yang diberikan di atas akan membantu anda untuk menguatkan kemutan faraj anda.

Saya akan menyentuh tentang teknik-teknik kemutan faraj dalam artikel yang seterusnya. Oleh itu follow blog pancutkan isteri ini untuk mendapatkan update terus kepada email anda.

Update: Baca teknik kemutan faraj istimewa untuk puaskan suami di ranjang

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print

Tip Berkaitan

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Dapatkan Tip Terbaru Terus ke Email Anda!

Masukkan Email anda di bawah dan dapatkan setiap tip terbaru terus ke inbox anda.